Hiltonovi hoteli u Zagrebu dobro posluju, predsjedanje EU-om puni rezervacije

Tri Hiltonova hotela u Zagrebu dobro posluju, a za 2020. već je rezervirano između 30 i 40 posto kapaciteta, na što utječe i predsjedanje Hrvatske Vijećem EU-a u prvoj polovici iduće godine, izvijestili su u četvrtak iz Hiltona.

Te i druge informacije o poslovanju i planovima za Hiltonove hotele na susretu s novinarima podijelila je kluster generalna menadžerica za sva tri Hiltonova hotela u Zagrebu Josipa Jutt Ferlan, ujedno i direktorica društva Zagreb City Hotels (u vlasništvu poduzetnika Hrvoja Pezića), koje je s Hiltonom potpisalo ugovore o upravljanju sa sva tri Hiltonova hotela u Zagrebu za razdoblje od oko 20 godina.

Riječ je o hotelima Double Tree by Hilton, koji je prvi otvoren, otprilike prije sedam godina, te o Canopy by Hilton, otvorenom prošle godine uz investiciju od 8 milijuna eura kao prvi hotel tog Hiltonovog brenda na europskom tržištu, te o hotelu Hilton Garden Inn, otvorenom krajem srpnja ove godine uz investiciju od 20 milijuna eura. 

"U hotelu Double Tree, koji ima pet zvjezdica, do kraja kolovoza ove godine imamo bolje rezultate nego prošle godine, a zadovoljni smo i poslovanjem Canopy-ja te novim Garden Inn-om, s kojim imamo dobar start. To je inače Hiltonov brend kojeg mnogi u svijetu vole, a kao i Canopy kategoriziran je sa četiri zvjezdice, ali s nešto povoljnijim cijenama. Ukupno u svijetu hotela s tim brendom Hilton ima 840 u 45 zemalja, i zanimljivo je što smo uspjeli ga otvoriti baš u godini kada grupacija Hilton obilježava 100 godina, čime smo i dodatno privukli simpatije te grupacije", otkrila je Jutt Ferlan.

Važnim je pritom naglasila i što je Garden Inn sa 153 sobe, velikim kongresnim centrom za oko tisuću ljudi, modernim restoranima i drugim sadržajima prava 'green field' investicija, izgrađena iz temelja u biznis zoni u zagrebačkoj Radničkoj cesti, dok su Canopy u Branimir centru te Double Tree u sklopu Green Gold centra također u Radničkoj bile 'brown field' investicije.

"Nama je važno da su hoteli profitabilni, što i jesu, a Zagreb City Hotels nakon tih investicija, od kojih se očekuje povrat za oko pet godina, za sada ne planira nove, malo ćemo stati i stabilizirati se. No, i dalje gledamo prilike za investicije", kazala je Jutt Ferlan, napominjući kako se u Hrvatskoj jako puno prodaje malih hotela, zbog, kako je ocijenila, brzog ulaska u taj biznis koji nije jednostavan niti lak pa ne ide uvijek onako kako ljudi zamisle.

Ocijenila je i da Hiltonovi hoteli u ukupnoj zagrebačkoj ponudi imaju dobru poziciju, kao i da treba biti svjestan toga da je Zagreb prije svega poslovna i 'city break' destinacija.

"Zagreb City Hotels nakon tih investicija, od kojih se očekuje povrat za oko pet godina, za sada ne planira nove, malo ćemo stati i stabilizirati se, ali i dalje izgledamo prilike za investicije", kazala je Jutt Ferlan, napominjući kako se u Hrvatskoj jako puno prodaje malih hotela, zbog, kako je ocijenila, brzog ulaska u taj biznis koji nije jednostavan ni lak pa ne ide uvijek onako kako ljudi zamisle.

Smatra da hrvatski turizam treba više razvijati u smjeru kvalitete, novih atraktivnih proizvoda i usluga, a manje u smjeru velikih brojki i stalnog očekivanja porasta broja turista, jer, kako kaže, "Hrvatska je mala zemlja i može i mora imati više kvalitetan i održiv, a ne sve masovniji turizam".

Kao i drugima u sektoru, i u njihovim hotelima postoje određeni problemi s radnom snagom, ali su tome, kako dodaje, doskočili, zapošljavanjem studenata na određenim poslovima, poput presvlačenja madraca u sobama.

(Hina/FaH)

Ostale vijesti