Posljednji nastavak uspješne kampanje HTZ-a ostvario doseg veći od 11 milijuna ljudi

Hrvatska turistička zajednica na društvenim mrežama Facebook, Twitter i Instagram uspješno je završila posljednji četvrti nastavak odlične i vrlo popularne kampanje „Epic Week in Croatia - Last call“. Kampanja je ostvarila odličan doseg veći od 11 milijuna ljudi, a više od osam tisuća novih fanova počelo je pratiti kanale Hrvatske turističke zajednice na društvenim mrežama. U samoj nagradnoj igri sudjelovalo je više od 13.000 natjecatelja, a kampanja je polučila odlične rezultate na tržištima Velike Britanije, Francuske, Njemačke, Italije, Hrvatske, Češke, Poljske i Austrije.

„I posljednji nastavak Epic Week kampanje potvrdio je da je riječ o jednoj od popularnijih promotivnih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice koja je odlično prihvaćena na mnogim stranim emitivnim tržištima, ali i među domaćim ljubiteljima putovanja. Svi dosadašnji pobjednici naše nagradne igre su uživali u odabranom putovanju kojeg su sami kreirali te sam siguran da će tako biti i ovaj put kada nam u Hrvatsku dolazi Angelo Elefante iz Italije“, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako je cilj kampanje Epic Week bio strateško pozicioniranje Hrvatske kao zemlje bogate i široke ponude u kojoj svatko može pronaći zanimljivosti za sebe.
 
Pobjednik posljednje nagradne igre je šezdesetogodišnji Angelo Elefante iz Italije koji svoja putovanja koristi za istraživanja i upoznavanja s kulturom destinacija u kojima boravi. „Već samim biranjem aktivnosti koje bi volio doživjeti tijekom svog boravka u Hrvatskoj imao sam priliku uživati u zamišljenom putovanju te sam pritom ostao zadivljen koliko čarolija krije vaša zemlja. Sada sam sretan što će se to putovanje i ostvariti, a svoje osjećaje i dojmove pokušati ću prenijeti kroz brojne fotografije i anegdote koje namjeravam doživjeti u Hrvatskoj“, izjavio je Elefante, dodavši kako je smisao putovanja dijeljenje vlastitih doživljaja i otkrića s drugim ljudima.
 
Dodajmo kako je Angelo Elefante od ponuđenih doživljaja odabrao kušanje soparnika i bračkog vitalca, posjet Splitu, fotografiranje bračke „kuće u kući“, posjet Starogradskom polju te fotografiranje s dalmatinerom, poznatom hrvatskom pasminom. Kao iznenađenje, Hrvatska turistička zajednica je Elefanteu pripremila dodatni dan boravka u Hrvatskoj, a u sklopu kojeg će biti pripremljen i obilazak Omiša, rodnog grada hrvatskog nogometaša Ivana Perišića. Taj dodatni dan, odnosno doživljaj je odabran iz druge popularne kampanje HTZ-a „Croatia Feeds“, a u sklopu koje je naša zemlja također promovirana i kroz uspjeh hrvatskih nogometaša na Svjetskom nogometnom prvenstvu u Rusiji pod naslovom „Krenite na turneju prvaka u malenoj državi koja se usudila sanjati“.
 
Podsjećamo da je koncept „Epic Week“ kampanje sudionicima omogućavao kreiranje idealnog godišnjeg odmora. Tako su sudionici s popisa 218 aktivnosti odabirali upravo one aktivnosti koje bi činile njihov odmor iz snova. Osim aktivnosti mogli su birati i lokacije, znamenitosti, gradove, ali i okuse koje bi željeli doživjeti i okusiti tijekom svog posjeta Hrvatskoj. U nagradnoj su igri sudjelovali svi oni koji su odabrane aktivnosti podijelili na društvenim mrežama, a u veliko finale su ušli oni čije su objave prikupile najveći broj lajkova. Glavnu nagradu je osvojila osoba koja je ima najbolji argumentirani opis zašto baš ona zaslužuje putovanje u Hrvatsku, a ove je godine to bio Angelo Elefante iz Italije.

Pisane vijesti