Eminentni francuski dnevni list Le Monde čija naklada broji preko 300.000 primjeraka, čitanost tiskanog izdanja preko 2,7 milijuna, a posjećenost online izdanja gotovo 80 milijuna, objavio je reportažu o ljepotama kvarnerskih otoka Lošinja i Cresa te Istre. Zbog posebnog i poetičnog stila pisanja autoru teksta Thomasu Doustalyu, prema izboru Udruženja inozemnih turističkih organizacija (ADONET) sa sjedištem u Francuskoj, ove je godine dodijeljena nagrada za najboljeg francuskog specijaliziranog turističkog novinara.
„U dosadašnjem dijelu turističke godine ostvareno je 7 posto više francuskih gostiju. Iako su i dalje najpopularnija odredišta za francuske turiste Dubrovnik i Split, veseli činjenica da nam Francuzi u sve većem broju dolaze u dijelove Hrvatske u kojima dosad nisu bili prisutni u velikom broju poput Zagreba, Istre, Kvarnera ili pak Slavonije, i to osobito u razdoblju pred i posezone“, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Le Monde navodi kako su kvarnerski otoci i Istra uspjeli zadržati autentičnost te predstavljaju raj sačuvan od naleta velikog broja turista te posjetiteljima omogućuju mirnoću koja je danas rijetka u mnogim europskim turističkim destinacijama. Oduševljen ljepotama pitoresknog Rovinja, Pule, Rapca, Poreča i Labina, te otoka Lošinja i Cresa, novinar čitateljima donosi i detaljan prijedlog gdje odsjesti, koje znamenitosti razgledati, te poseban naglasak stavlja na kulturne znamenitosti i Muzej Apoksiomena na Malom Lošinju.
„Izuzetno smo zadovoljni što su Le Monde i Thomas Doustaly prepoznali naša nastojanja da se Hrvatska predstavi kroz ljepote kvarnerskih otoka i Istre, regija koje u posljednje vrijeme privlače sve veći broj francuskih turista“ istaknula je Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj.
Da je interes za Hrvatskom na francuskom tržištu posljednjih nekoliko godina u stalnom porastu potvrđuje i činjenica da se Hrvatska, prema podatcima o gledanosti na popularnom YouTube kanalu u Francuskoj, nalazi na trećoj poziciji nakon Grčke i Japana. Naime, u posljednje tri godine broj pregleda video uradaka o Hrvatskoj povećao se za 23 puta.
Ostale vijesti