Hrvatskoj turističkoj zajednici i Slovenskoj turističkoj organizaciji europska sredstva za promociju na kineskom tržištu: „Experience Croatia, Feel Slovenia“

Zajedničkoj kampanji Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i Slovenske turističke organizacije (STO) po prvi put su odobrena sredstva Europske turističke komisije (European Travel Commission) temeljem poziva za prijavu tematskih transnacionalnih kampanja za promociju Europe u Kini.

Kampanja pod nazivom „Experience Croatia, Feel Slovenia“ za cilj ima jačanje vidljivosti i ugleda dviju zemalja na kineskom tržištu kao atraktivnih i autentičnih europskih turističkih odredišta te rast broja kineskih turista.

Vrijednost kampanje premašuje 200 tisuća eura, od čega se polovica sufinancira europskim novcem. Aktivnosti predviđene kampanjom provodit će se od listopada 2018. do ožujka 2019. godine, a uključuju dvije zajedničke radionice u Pekingu i Šangaju, dva on-line treninga za predstavnike kineskih turoperatora i putničkih agencija, kao i oglašavanje u uglednim i prepoznatljivim kineskim medijima.
 
„Potvrda je ovo dugogodišnje i vrlo kvalitetne suradnje sa slovenskim kolegama u promociji naših zemalja na dalekim tržištima. Siguran sam kako će naša ulaganja i planirane aktivnosti, zajedno s odobrenim europskim sredstvima, osigurati još bolje rezultate koje Hrvatska ostvaruje na velikom kineskom tržištu. Ova je godina proglašena europsko-kineskom turističkom godinom zbog čega ćemo nastaviti s provedbom ključnih promotivnih aktivnosti kako bi još snažnije pozicionirali našu zemlju među kineskim ljubiteljima putovanja“, rekao je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, napomenuvši kako će ključnu ulogu u navedenim procesima imati novi ured predstavništva HTZ-a u Šangaju.
 
„Potvrda da kinesko tržište brzo raste dokazuju projekcije prema kojima će do 2020. godine godišnje putovati više od 100 milijuna kineskih turista. Pozitivni trendovi turističkog prometa s ovog tržišta vidljivi su i na primjeru Hrvatske koju je u dosadašnjem dijelu godine posjetilo 136 tisuća kineskih turista, koji su pritom ostvarili 203 tisuće noćenja, što predstavlja rast od 36 posto u dolascima i noćenjima u odnosu na isto razdoblje prošle godine“, dodao je Staničić.
 
Poziv ETC-a usmjeren je na promociju Europe kao privlačne turističke destinacije na kineskom tržištu, a namijenjen je nacionalnim turističkim organizacijama za predstavljanje vlastitih zemalja kroz različite aktivnosti.
 
„Jako se veselimo što smo suradnjom uspješno kandidirali zajednički projekt te tako uspjeli dobiti dodatna promotivna sredstva za nastup na kineskom tržištu. Uvjerena sam da će zajednička promocija rezultirati privlačnijim proizvodima, povećanju vidljivosti i ugleda obiju destinacija na kineskom tržištu, a time i obilnijem posjetu kineskih gostiju. Istraživanja pokazuju da kineski turisti tijekom putovanja u Europu često povezuju oba odredišta. Kina inače, sa svojih 160 milijuna najavljenih putovanja u 2018. godini, predstavlja jedno od najperspektivnijih svjetskih emitivnih turističkih tržišta“, izjavila je direktorica Slovenske turističke organizacije Maja Pak, dodavši kako kineski turisti uglavnom putuju iz velikih gradova kao što su Peking, Šangaj i Guangzhou.
 
Zajednička promocija na dalekim tržištima, a posebno na kineskom, jedinstven je i izvrstan primjer uspješne suradnje u turističkoj promociji dviju zemalja. Profesionalan nastup nacionalnih turističkih organizacija očituje se u rastu broja kineskih gostiju i povećanoj vidljivosti obiju destinacija na kineskom tržištu. (European Travel Commission)

Pisane vijesti