Hrvatska turistička zajednica od sredine ožujka započinje promidžbenu kampanju na TV postajama BBC world te Euronews.
Pojačavanje globalnog TV oglašavanja dio je ukupnih promidžbenih aktivnosti hrvatskog turizma u ovoj godini, pri čemu je BBC World odabran kao TV mreža namijenjena svjetskoj publici, dok se Euronews, europski TV kanal (sa sjedištem u Lyonu u Francuskoj) 'nametnuo' kao jedna od najgledanijih informativnih televizija u 17 zemalja EU-a, te u Norveškoj, Rusiji i Švicarskoj.
Oglašavanje hrvatskog turizma na BBC Worldu i Euronewsu trajat će do kraja svibnja ove godine, za što je Hrvatska turistička zajednica u svom Programu rada za ovu godinu planirala po 1,75 milijuna kuna.
Na TV mrežama CNN i Eurosportu promidžba hrvatskog turizma (promotivni spotovi HTZ-a pod nazivom „Putovanje u srce Hrvatske“) krenula je već s 2. veljače ove godine, i trajat će do sredine srpnja odnosno do kraja svibnja.
Ukupno se za globalno TV oglašavanje hrvatskog turizma u ovoj godini planira izdvojiti 9,5 milijuna kuna. Osim na globalnim TV mrežama promidžba hrvatskog turizma odvijat će se i na televizijama tzv. primarnih i sekundarnih tržišta za hrvatski turizam odnosno u zemljama kao što su Njemačka, Italija, Austrija, Španjolska, švicarska, Skandinavija i dr. za što je ukupno predviđeno 39,7 milijuna kuna ili 13 posto više nego prošle godine.