Renomirani svjetski izdavač turističkih vodiča, karata i atlasa Michelin na naslovnicu najnovijeg izdanje atlasa Europe stavio je kartu Hrvatske, izvjestila je Marina Tomas Billet, direktorica predstavništva HTZ-a u Parizu.
Nakon što je početkom prošle godine po prvi puta objavljen ilustrirani vodič o Hrvatskoj pod nazivom «Le Guide Vert – Croatie» s nakladom od 35 tisuća primjeraka Michelin ove godine ide korak dalje i Hrvatskoj dodjeljuje naslovnicu najnovijeg atlasa Europe. Izbor Hrvatske izdavač obrazlaže činjenicom da je ove godine Hrvatska – destinacija u trendu i to ne samo u Francuskoj već u cijeloj Europi i svijetu.
Michelin godišnje publicira 20 milijuna edicija koje se prodaju u 70 zemalja svijeta (planovi gradova, autokarte i atlasi te tri kolekcije turističkih vodiča - Le Guide Vert, Escapade, Neos).
Uspješna suradnja Michelina i Hrvatske turističke zajednice traje godinama, tako su autori i fotografi svjetski poznatog izdavača nekoliko puta u organizaciji HTZ-a posjetili Hrvatsku gdje im je prezentirana hrvatska turistička ponuda.
Marina Tomas Billet komentira da je Hrvatska i dalje u središtu pažnje francuskih medija te da je danas teško pobrojati sve članke i pozitivne natpise o hrvatskim destinacijama što će se vjeruje i ove godine osjetiti u stopama rasta broja francuskih turista.