Pulska turistička agencija Uniline u 2017. ostvarila je 375 milijuna kuna ukupnih prihoda, što je 9,5 posto više nego u 2016., Riječ je o rekordnom prihodu u 22-ogodišnjoj povijesti te kompanije, doznaje se iz Unilinea, iz kojeg ističu i da im je lanjska neto dobit porasla za 20 posto. Poslovni rezultati za prošlu godinu objavljeni su na sjednici Uprave, a prema financijskom izvještaju za prvi kvartal 2018., Unliline nastavlja pozitivan trend. "Imajući u vidu ostvarene rezultate poslovanja, zadržavamo poziciju vodeće kompanije u sektoru putničkih agencija i touroperatora u Hrvatskoj", istaknuo je tim povodom predsjednik Uprave Unilinea Boris Žgomba.
Najveći rast prošle godine, a u odnosu na 2016., od gotovo 15 posto, Uniline je ostvario u sektoru turizma, zahvaljujući, kako kaže Žgomba, provedenoj reorganizaciji poslovnih procesa i ulasku na nova izvan europska tržišta, poput daleko azijskih. Uz to, znatno povećanje prihoda Uniline bilježi i u segmentu poslovanje rent-a-cara i logistike, s flotom od 1.200 vozila različitih kategorija, što je oko 200 vozila više nego u 2016.
"Rast poslovanja u 2017. bilježe i Unilineove regionalne kompanije - Uniline Celje u Sloveniji, Uniline Plus u Bosni i Hercegovini te Uniline Experience u Srbiji, čime se učvršćuje i pozicioniranje Unilinea kao destinacijske menadžment kompanije u regiji jugoistočne Europe", ocjenjuje Žgomba, koji za ovu godinu najavljuje i neke nove smjerove poslovanja.
Ostvarenu dobit iz 2017. planiraju većim dijelom reinvestirati u inovativni integrirani kompanijski softver radi podizanja usklađenog nadzora i objedinjenog upravljanja poslovanjem te time i ukupne kvalitete kompanijskih poslovnih procesa na novu kvalitativnu razinu.
Uložit će, kako kaže Žgomba, i u razvoj novih selektivnih turističkih proizvoda i usluga za šire tržište, ali i specijalizirane tržišne niše, kao i u kadrove kroz edukacije i novo zapošljavanje u ovoj godini, u koju su ušli sa ukupno oko 200 zaposlenih. (Hina/FaH)
Ostale vijesti