„Kalendar kulturno – turističkih događanja“ nova je brošura u izdanju Hrvatske turističke zajednice koja obuhvaća čak 200 događanja koja su na međunarodnom tržištu već postali kulturni sinonim pojedinih turističkih odredišta Hrvatske.
Brošura je otisnuta u nakladi od 55.000 primjeraka na 5 jezičnih mutacija i to: hrvatski, engleski, njemački, slovenski i talijanski, a bit će distribuirana kroz sustav turističkih zajednica, mreže info punktova diljem Hrvatske kao i na graničnim prijelazima, muzejima, galerijama, hotelima.
U izradi brošure korišteni su fotografski materijali brojnih kulturnih i turističkih institucija te sustava turističkih zajednica.
Izdavač brošure je Hrvatska turistička zajednica na čelu s Nikom Bulićem, urednici su Milo Sršen i Andrea Petrov, a savjetnici na ovom projektu bili su Stipe Maleš i Slavija Jačan – Obratov. Koncepciju i tekst materijala osmislio je K&K promotion iz Zagreba.
Prema procjenama WTO-a, danas 37 posto međunarodnih putovanja uključuje neki oblik kulturnog turizma, a do 2020. godine predviđa se porast te potražnje za 15 posto godišnje.
Pozitivan trend kulturnog turizma odražava se i u Hrvatskoj gdje sve veći broj turista sudjeluje u kulturnim aktivnostima i posjećuje kulturno-povijesne lokalitete te prisustvuje koncertima i kulturnim manifestacijama. To potvrđuju Tomas istraživanja, prema kojima je porast ‘kulturnih turista’ u Hrvatskoj 2006. zabilježio značajan rast u odnosu na 1997. godinu, i to: znamenitostima s 31% na 68%, muzejima i galerijama s 11% na 48%, koncertima sa 7% na 47%, a kazalištima i priredbama s 3% na 37%.
Obzirom da pravovremena informiranost o kulturno-turističkim događanjima izravno utječe na kulturno-turistička kretanja i porast potražnje, Ured za kulturni turizam Hrvatske turističke zajednice će i sljedeću sezonu unaprijediti promidžbu u obliku izdavanja kalendara kulturno-turističkih događanja.
Pisane vijesti