Državni tajnik za turizam Zdenko Mičić i Niko Bulić, direktor Glavnog ureda HTZ-a predstaviti će turističku ponudu Hrvatske na Svjetskom turističkom sajmu u Londonu.
WTM u Londonu jedna je od najvećih svjetskih turističkih burzi koja s obzirom na termin održavanja (sredina studenog) otvara sezonu međunarodnih nastupa na sajmovima i u pravilu je pravi pokazatelj prvih procjena nadolazeće turističke sezone.
Sajam u Londonu okupljalište je najznačajnijih emitivnih i receptivnih turističkih zemalja, putničkih agencija, touroperatora, hotelskih kuća, avio kompanija i novinara specijaliziranih za turističku djelatnost. WTM je čisto poslovni sajam, strogo podijeljen u dva dijela: Prva dva dana sajma rezervirana su isključivo za 'business decision makers-e' - ministre, direktore i managere tour operatora, hotela, avio kompanija,… To je razdoblje u kojem se vode poslovni razgovori i sklapaju ugovori među poslovnim partnerima. Preostala dva dana sajma otvorena su za poslovne posjetitelje iz turističke branše.
Na sajmu WTM nastupa preko 5.000 izlagača iz 190 zemalja svijeta. Hrvatska turistička zajednica ove godine izlaže na štandu veličine 294 m2 na kojem će se svakodnevno održavati sastanci s britanskim tour operatorima. U prva dva dana sajma održana je prezentacija hrvatskih vina i sira pod nazivom Croatian Wine & Cheese Party, dok je Saga Holidays predstavila najbolje hotele po kategorijama, a među njima se nalaze i hrvatski hoteli Croatia iz Cavtata u kategoriji TOP TEN i Soline iz Brela u kategoriji HIGHLY COMMENDED.