Slovenske Terme Olimia i hrvatske Terme Tuhelj u prvoj polovici godine ostvarile su znatne poraste noćenja i prihoda te očekuju još jednu rekordnu godinu, istaknuto je u četvrtak na godišnjoj konferenciji za novinare dviju termi u Podčetrteku, s naglaskom da provode turizam bez granica. Na konferenciji za novinare, na kojoj je sudjelovalo stotinjak hrvatskih i slovenskih novinara, gost je bio slovenski ministar gospodarstva i tehnologije Zdravko Počivalšek koji je istaknuo da su glavne prednosti slovenskog turizma cjelogodišnje poslovanje, sve jače investicije te pojednostavljena i liberalizirana investicijska klima. Istaknuo je važnost nove strategije turizma Slovenije do 2021. uz koju ta zemlja želi broj noćenja povećati s 11 na 16 milijuna, a prihode sa stranih tržišta s 2,3 na četiri milijarde eura.
Terme Tuhelj iz Hrvatskog zagorja vlasnički su povezane sa slovenskim Termama Olimia, a kako je istaknuo direktor marketinga i prodaje obiju termi Vasja Čretnik između termi postoji dobra sinergija, s njegovanjem dobrosusjedskih odnosa. Tome je dodao da je u prvih šest mjeseci ove godine u Termama Tuhelj ostvareno 17 posto više noćenja Slovenaca, a u Olimiji 20 posto više noćenja hrvatskih turista, što je potvrda dobrih odnosa i suradnje.
Na konferenciji za novinare predstavljeni su i rezultati poslovanja termi Olimia i Tuhelj kao i brojni noviteti u poslovanju, posebno Glamping Olimia Adria Village, u sklopu kampa Natura koji nosi 5*, ekskluzivni glamping resort, nova smještajna ponuda Termi Olimia koja pod okriljem prirode nudi luksuzni odmor u šatorima.
Resort uključuje 20 moderno opremljenih glamping šatora za 2 ili 4 osobe, luksuzni smještaj s privatnom terasom, kupaonicom, televizijom, klima uređajem, a neki sadrže i malu kuhinju. Moderna „hotelska soba“, spoj je luksuznog smještaja i prirode. Udobnost luksuznih hotela je ukomponirano neposredno u prirodu, u arhitekturno dovršen resort koji svoje goste oduševljava visokom nivou prestiža. Park oko šatora detaljnoj je uređen, s malim potocima i bazenima, ognjištem, plažom i privatnim whirpoolom, a goste će svako jutro dočekati i košara s domaćim proizvodima lokalnih seoskih domaćinstava. Glamping Olimia Adria Village može primiti do 62 osobe te ima odlične uvjete za organizaciju raznih poslovnih događaja, team buildinga ili druženja u malim skupinama.
Vrijednost ovog resorta je oko milijun eura, a rezultat je partnerstva tvrtke Terme Olimia d.d. koja je osigurala zemljište i pripremila teren, i tvrtke Adria dom d.o.o. koja se pobrinula za opremanje infrastrukture s 20 luksuznih smještajnih šatora te time predstavila svoj brend Adria Village. Za Glamping Olimia Adria Village bio je zadužen arhitekt Borut Kokelj koji je kod gradnje koristio isključivo prirodne materijale, a šatori drvene konstrukcije i platna uklopljeni su u prirodu. Cijeli arhitektonski koncept zasnovan je na povezivanju puteljaka, vodenih motiva, drveća te skupnih prostorija. Vodena rijeka koja se tamo nalazi je sklop manjih jezerca koja se nalaze ispred svakog smještajnog objekta i povezani su s centralnim objektom za plivanje.
U Termama Olimia ostvareno je 8,7 milijuna eura prihoda u prvih 6 mjeseci 2017. godine što je 7 % više nego 2016. godine. Ostvareno je i 138.484 noćenja što je za 1% više nego u prvih 6 mjeseci 2016. godine. Terme Olimia posjetilo je 61.846 komercijalnih kupača u prvih 6 mjeseci 2017.
U Termama Tuhelj u prvih 6 mjeseci 2017. ostvareno je 3,3 miljuna eura prihoda, što je za 16 % više nego u istom periodu prošle godine. Ostvareno je 54.380 noćenja što je za 21 % više nego u prvih 6 mjeseci poslovanja u 2016. godini. U Termama Tuhelj, Vodeni planet posjetilo je 64.808 komercijalnih kupača u prvih 6 mjeseci 2017. godine. (Hina/Mint)
Pisane vijesti