Ministar turizma danas je u Malom Lošinju prisustvovao svečanom obilježavanju 70. godišnjice Grupe Jadranka, pete najveće turističko-trgovačke tvrtke u Hrvatskoj te najvećem poslodavcu cresko-lošinjskog područja. Ovom svečanom proslavom ujedno se započelo i niz slavlja kojima otok Lošinj u ovoj godini obilježava 130 godina osnivanja Turističkoga ureda u Malom Lošinju i 125 godina od proglašenja Malog i Velog Lošinja klimatskim lječilištima.
O ovom događaju od neprocjenjive važnosti za otoke Lošinj i Cres, cijelo kvarnersko područje, a u konačnici i za hrvatski turizam, govorio je i ministar turizma Gari Cappeli. „Bogatom turističkom tradicijom otok Lošinj predstavlja svojevrsnu kolijevku hrvatskog turizma, a pri čemu je tvrtka Jadranka od 1947. godine do danas glavni pokretač rasta i razvoja lošinjsko-creskog arhipelaga. Ovaj rezultat sinergije i izvrsnosti na Lošinju primjer je da se hrvatski turizam razvija u pravome smjeru, a sve to uz neizostavnu potporu svih stanovnika koji su na vrijeme prepoznali nužnost unaprjeđenja svoje ponude u svrhu razvoja destinacije i cjelokupnog kraja“.
Ministar Cappelli se pritom osvrnuo i na rezultate turističkog prometa tijekom prva četiri mjeseca 2017. godine: „Turizam u Hrvatskoj jedna je od najpropulzivnijih i najbrže rastućih djelatnosti, a odlične rezultate očekujemo i od ove turističke godine. Tijekom prva četiri mjeseca bilježimo 1,7 milijuna dolazaka i 4,7 milijuna noćenja što je u usporedbi s istim razdobljem prošle godine porast u dolascima za 22 posto te u noćenjima za 26 posto. Ove optimistične brojke govore da nas čeka odlična turistička godina s rastom turističkog prometa daleko višim iznad europskog prosjeka. U pravom smjeru razvija se i hrvatsko gospodarstvo gdje u 2017. godini očekujemo rast BDP-a za 3,2 posto i to, između ostalog, zbog predviđanja da nas očekuje uspješna turistička sezona“ istaknuo je ministar Cappelli te nadodao kako je jučer na sjednici Vlade RH donesena odluka o uspostavljanju Uprave za otoke u kojem će raditi djelatnici koji će biti na raspolaganju svim žiteljima otoka.
„Koncept održivog razvoja karakterističan za otok Lošinj prepoznat je u Hrvatskoj, ali i svijetu. Nastojimo iz godine u godinu pratiti razvoj destinacije, prije svega, ulaganjem u unaprjeđenje standarda života svih naših sugrađana – poljoprivrednika, gospodarstvenika, privatnih iznajmljivača, hotelijera i drugih, i time stvoriti preduvjete za otvaranje novih radnih mjesta, a samim time i za ostanak mladih obitelji na otoku. U svemu tome bitno je ne dovesti u pitanje kvalitetu destinacije, njenog života i ponude, a pod cijenu naglog razvoja turizma. Imamo obvezu usmjeravati mlade za neometan rast i razvoja u lokalnoj zajednici, nagraditi ih za njihov rad i doprinos“, rekla je Ana Kučić, obnašateljica dužnosti gradonačelnice Grada Malog Lošinja.
Predsjednik Uprave Grupe Jadranke Sanjin Šolić tim je povodom izrazio ponos dosadašnjim Jadrankinim postignućima, kao i ulogu zaposlenika u dugogodišnjem djelovanju Jadranke. „Danas otok Lošinj s visokom razinom usluge i kvalitetom ponude može konkurirati najboljim destinacijama na Mediteranu. Svjesni smo činjenice da je Lošinj sam po sebi biser Jadrana ,kojega krase izvanredna obilježja i da kao takav mora ostati očuvan. Stoga se u svakom našem poslovnom koraku već 70 godina zalažemo za održiv i konkurentan razvoj turizma za čuvanje prirodnih vrijednosti, kulturnog identiteta i posebnosti ponude. U svemu tome iznimno je bitna sinergija uprave, menadžmenta i zaposlenika, kao i kompanije s lokalnom zajednicom te nesebična podrška svih državnih institucija bez čega sve ovo ne bi ni bilo moguće“, istaknuo je Sanjin Šolić, predsjednik Uprave Grupe Jadranka.
Inače, Grupa Jadranka izgradila je respektabilni portfelj u kojem okuplja perjanice današnje lošinjske ugostiteljsko-turističke i trgovačke ponude, a koje se ističu po najvišoj razini kvalitete smještaja, personaliziranoj premium usluzi na razini 4* i 5* te vrhunskoj eno-gastro ponudi, čime se omogućuje jedinstven doživljaj odmora dostojan svakog gosta. U sklopu Grupe tako se nalaze tvrtke kćeri: Jadranka hoteli, Jadranka kampovi i Kamp Slatina na otoku Cresu te Jadranka trgovine i Jadranka Yachting, ali i lokalna radio postaja Radio Mali Lošinj – Radio Jadranka. Posebnu pozornost u Grupi posvećuju ulaganju u ljudske resurse te kontinuiranom obrazovanju zaposlenika, kao i stipendiranju učenika, a zahvaljujući čemu je Jadranka proglašena trećim najboljim poslodavcem u kategoriji velikih tvrtki prema istraživanju „Najbolji poslodavac 2015.“. Osim toga, u razdoblju do 2007. do 2015. godine Grupa Jadranka je sveukupno uložila više od 170 milijuna eura u procese investiranja. U sljedeće tri do četiri godine neki od strateških ciljeva Grupe su daljnje unaprjeđenje usluge i ponude te stvaranje dodatnog, izvanhotelskog sadržaja, koje će posljedično utjecati na pozicioniranje Lošinja na svjetskoj karti top destinacija.
Pisane vijesti