Google je na svojim stranicama „Think with Google“ objavio detaljnu analizu kampanje Hrvatske turističke zajednice „Croatia Feeds“, koju ocjenjuju kao vrlo uspješnu, odnosno kao primjer dobre prakse u kreiranju i provedbi promotivnih kampanja. Tako se u analizi navodi uspješno korištenje Google rješenja za precizno plasiranje sadržaja prema krajnjim korisnicima, a od postignutih rezultata izdvajaju trostruko više klikova postignutih u sklopu ove kampanje u odnosu na druge prosječne kampanje, 40 postotni veći prosječni posjet web lokaciji kampanje od postavljenog cilja te 40 postotno povećanje općeg pretraživanja vezanih uz Hrvatsku.
U analizi se također naglašava kako je Hrvatska turistička zajednica uspješno koristila rezultate analiza o najčešćim pretraživanjima vezanih uz Hrvatsku pa je na taj način implementirana precizna strategija sadržaja i targetiranja, ali i oglašavanja.
Kampanju komentira i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, koji naglašava da je riječ o projektu nastalom na najnovijim trendovima digitalnog marketinga.
„Croatia Feeds predstavlja kampanju temeljenu na interesima krajnjih korisnika po tržištima, što je i bila osnova za stvaranje njezina koncepta. Upravo se koncept po svojim karakteristikama znatno distancira od uobičajenih online kampanja, jer Croatia Feeds sadrži preciznu kombinaciju intrigantnih naslova, zanimljivih tekstova i atraktivnih fotografija popularnih hrvatskih destinacija i turističkih proizvoda. To potvrđuje i ova analiza Googlea prema kojoj smo bili vrlo uspješni u privlačenju pažnje korisnika, odnosno naših potencijalnih turista“, zaključio je direktor Staničić.
Podsjećamo kako je Hrvatska turistička zajednica projekt i kampanju „Croatia Feeds“ pokrenula tijekom mjeseca kolovoza prošle godine. Glavni njein cilj je na originalan način inspirirati potencijalne turiste da odaberu upravo hrvatske destinacije. U tu je svrhu kreirana i posebna web stranica „Croatia Feeds“.
Na stvaranju kampanje i njenog sadržaja su, osim Hrvatske turističke zajednice, sudjelovali i članovi Google kreativnog tima „The ZOO“ koji surađuju s brojnim svjetskim brendovima i agencijama.
Pisane vijesti