U sklopu službenog boravka na najvećem turističkom sajmu u Njemačkoj, ITB-u koji se održava u Berlinu, ministar turizma Gari Cappelli sastao se danas s predstavnicima nisko tarifnog avioprijevoznika Eurowingsa, direktorom prodaje Oliverom Wagnerom i Silke Feike koja je zadužena za suradnju s Hrvatskom. Kasnije je održan sastanak s direktorom turističke grupacije Air Berlin, Erikom Bergmullerom.
Eurowings ove godine povećava broj sjedala prema hrvatskim destinacijama 43 posto te pokreću liniju Stuttgart – Osijek jer žele proširiti i ponudu na kontinentalnu Hrvatsku. Za ovu zimu razmišljaju i o uvođenju linije Düsseldorf – Zagreb s frekvencijom letova 2 puta tjedno tijekom cijele godine, a osim toga za sljedeću godinu zainteresirani su za povezivanje njemačkih destinacija sa otokom Bračom. Ministar Cappelli se tijekom boravka na sajmu ITB susreo i s direktorom u Emirates grupi, Thierryjem Antinorijem. Emirates grupa jedan je od najznačajnijih svjetskih avioprijevoznika sa sjedištem u Dubaiju i koji leti u više od 150 destinacija diljem svijeta.
„Hrvatska se uspješno predstavlja i hit smo u turizmu, i to ne samo tijekom glavne turističke sezone. Emirates za Hrvatsku otvara linije što nam je izuzetno bitno jer se preko Dubaija naše destinacije povezuju s veoma perspektivnim tržištima Kine, J. Koreje, Japana i Hong Konga. Također smo i pri kraju pregovora sa Eurowingsom da vozi tijekom cijele godine liniju Stuttgart – Osijek što nam je iznimno bitno za poticanje daljnjeg razvoja turizma na kontinentu“, istaknuo je ministar Cappelli osvrnuvši se na sastanke s predstavnicima Eurowingsa i Emirates grupe te nadodao: „Ministarstvo turizma priprema programe za snažniji razvoj Slavonije među kojima je i program poticanja cikloturizma na kontinentu koji ćemo uskoro objaviti, a upravo su direktni letovi jedan od ključnih faktora za povećanje turističkog prometa iz Njemačke. Eurowings je već povećao broj sjedala za Hrvatsku za 43 posto, a razgovarali smo i o mogućnostima da Rijeka postane njihova baza za ovaj dio Europe.“
U nastavku dana ministar Cappelli se također sastao i s direktorom sajma ITB i državnom tajnicom, dr. Iris Gleicke. Ministar Cappelli je upoznao državnu tajnicu Gleicke s turističkom ponudom Hrvatske te naglasio kako je Njemačka oduvijek bila zemlja prijatelj Hrvatskoj. Ministar Cappelli je također predstavio projekt na kojem se radi sa ADAC-om (ADAC (Allgemeiner Deutscher Automobil Club - najveći njemački i europski automobilski klub), a riječ je o organizaciji Oldtimer Rally-ja iduće godine u Hrvatskoj.
Navečer će se ministar u njemačkom Bundestagu sastati s predsjednicom Odbora za turizam Heike Bramer te će kasnije sudjelovati na prezentaciji zemalja uz Dunav u predstavništvu savezne pokrajine Baden Wuerttemberg.
Njemačka sa 69,1 milijuna putovanja dužih od četiri dana i 77 milijuna kraćih putovanja, na koje Nijemci potroše gotovo 90 milijardi eura, predstavlja treće turističko tržište na svijetu, iza SAD-a i Kine. Prošle godine u Hrvatskoj je ostvareno 2,3 milijuna dolazaka (+7,2 posto) i 17 milijuna noćenja (+8,3 posto) gostiju iz Njemačke, što u ukupno ostvarenim noćenjima predstavlja udio od 23 posto. Od ukupnog broja njemačkih turista u 2016., 35 posto ih je putovalo organizirano, a 65 posto individualno. Istra je vodeća regija prema turističkom prometu s njemačkog tržišta slijedi Kvarner, Split i Zadar. Najčešće korištena vrsta smještaja njemačkih gostiju su objekti u domaćinstvu (33 posto), zatim slijede kampovi (30 posto) te hoteli (28 posto). (www.mint.hr)
Pisane vijesti