Splitsko-dalmatinsku županiju u 2017. posjetilo je 3,2 milijuna turista, koji su ostvarili 17 milijuna noćenja, što je 17 odnosno 12 posto više nego u 2016., a tim rekordima pridonio je i lanjski prosinac s 8 posto više dolazaka i noćenja, ističe direktor županijske Turističke zajednice Joško Stella. "Kada se brojkama od 3,2 milijuna turistra i 17 milijuna noćenja u objektima pribroji i 211,4 tisuće dolazaka i 1,4 milijuna noćenja nautičara, dolazimo do rezultata na koji svi trebamo biti ponosni", ocijenio je Stella.
Dodao je da se time županija odnosno srednja Dalmacija pozicionirala kao regija za cjelogodišnji turizam i među vodećima na Jadranu. To daje i optimizam za ovu godinu, u kojoj će, kako najavljuje,
županijska Turistička zajednica oblikovati promociju tako da u cijeli svijet šalje poruku o poželjnoj destinaciji i za 2018.
"Kako bi postigli najbolji učinak u promociji se prilagođavamo tržišnom zanimanju i komunikacijskim taktikama za svako pojedino tržište i ciljne skupine gostiju kojima se obraćamo, na čemu ćemo raditi cijele godine, a pogotovo u njenom prvom kvartalu kada se odvijaju brojni turistički sajmovi po Europi. Na njima i u ostaloj promociji partnerima i gostima ćemo pokazati s kojom novom i kvalitetnijom ponudom dočekujemo goste ove godine, pri čemu mislimo na veliki iskorak županije u sadržajnoj i smještajnoj ponudi", najavio je Stella.
Poručio je i da u svemu ne treba zaboraviti glavni cilj svakog turističkog djelatnika, a to je ostati domaćin koji će posjet ili odmor svakom gostu učiniti uspješnim, ugodnim i nezaboravnim. (Hina)
Pisane vijesti