Kakva budućnost čeka organizacije destinacijskog menadžmenta na primjeru austrijskog grada Graza, okupljenima na tradicionalnom forumu destinacijskih menadžment kompanija - DMK najavit će Dieter Hardt-Stremyr iz Graz Tourismus and Stadtmarketing, kreativni proces storytellinga te njegovu važnost u distribuciji sadržaja kraćeg formata predstavit će Mark Crawford iz nagrađivane produkcijske kuće Exposure Labs dok će Igor Auferber iz hrvatske DMK agencije specijalizirane za gastronomske i kulturne ture Tureta Travel predstaviti kreiranje i promociju putovanja po mjeri, takozvana tailor made putovanja.
U nastavku programa o važnosti okretanja prema generaciji „millennials“, ciljnoj skupini potrošača rođenih sredinom devedesetih godina prošlog stoljeća koja zahtjeva brzu i kreativnu komunikaciju i predstavljanje ponuda na Internetu i društvenim mrežama, istaknut će David Meany iz vodeće europske putničke kompanije Contiki. Izlaganje je to koje će dati kvalitetan uvod u prezentaciju Miroslava Varge iz agencije Escape na temu predstavljanja turističke ponude putem Google oglašavanja te ujedno i najaviti završni dio programa ovog foruma, panel raspravu na temu trendova u digitalnom oglašavanju. Digitalno oglašavanje danas je jedno od ključnih segmenata u promotivnim aktivnostima, a panelu će sudjelovati Tina Jukić (Hrvatska turistička zajednica), Mario Frančešević (SeekandHit), Nikola Vrdoljak (404) i Hrvoje Šepić (Adria Bike Group).
Program događanja sa satnicom možete preuzeti
ovdje.
Najave |
Formulari i obrasci