Amadria Park novi brend Milenij hotela i Solaris Resorta

Osam hotela sa četiri i pet zvjezdica iz sastava opatijskih Milenij hotela i šibenskog Solaris Resorta od iduće će godine poslovati pod brendom Amadria Park radi boljeg pozicioniranja na turističkim tržištima, a komunicirat će ljubav prema moru, sklad s prirodom te kvalitetu sadržaja i usluga.

Najavili su to u utorak na konferenciji za novinare u Zagrebu članovi uprava Milenij hotela i Solaris Resorta odnosno Amadria Parka Ela Komlen i Goran Zrlić te brend menadžerica Amadria Parka Katarina Lilić, pri čemu su svi naglasili da očekuju dobre rezultate procesa brendiranja, pogotovo u odazivu turista i pogotovo u pred i posezoni.

"Cilj svega je zapravo produljenje sezone odnosno otvaranje mogućnosti za cjelogodišnje poslovanje svih hotela, što će donijeti ne samo bolje prihode nego i otvoriti nova radna mjesta, a za to su potrebne i investicije u objekte i sadržaje, u što smo već krenuli. U sklopu Solarisa se tako već gradi novi konvencijski centar, u što ulažemo 58 milijuna kuna, čime ćemo pojačati svoju i šibensku kongresnu ponudu", istaknuo je Zrilić ,dodajući da je konvencijski centar puno više od kongresnog ili konferencijskog dijela koje imaju hoteli u Hrvatskoj.

Napomenuvši da takvog centar zasad nema u Hrvatskoj, Zrilić je kazao da je riječ o potpuno novom proizvodu kojeg nadograđuju na hotel Ivan u sklopu Solarisa, a planiraju ga otvoriti u travnju iduće godine. Taj će konvencijski centar na 6.000 četvornih metara imati 11 dvorana i moći će primiti 1.500 sudionika, a osim za poslovne skupine predviđen je i za održavanje izložbi, koncerata, banketa i dr.

"Vjerujemo da će nam u Solarisu to već iduće godine donijeti još bolje rezultate. Željeli bismo raditi cijele godine, no za to treba još bolja razvijenost i sadržaji u destinaciji, u čemu je Šibenik na dobrom putu, kao i nove avio linije prema Dalmaciji, za koje se također nadamo da će ih biti više, pa i izvan sezone", poručio je Zrilić.

Dodao je da će se pod novim brendom Amadria Park plasirati tri Solarisova hotela, dok još dva to čeka u idućem razdoblju, nakon obnove.

Slična očekivanja imaju i u opatijskim Milenij hotelima, čijih će pet hotela odmah ući pod novi brend, a jedan nakon što ga preurede, kazala je Komlen, najavljujući da će u Opatiji iduće godine 'osvanuti' novi konferencijski centar.

"Uz investicije u objekte, sadržaje i kvalitetu usluge puno ulažemo i u naše zaposlenike čije je zadovoljstvo jednako važno, kao i ono gostiju, a mislim i da naši zaposlenici već sada imaju najbolje uvjete među svim drugima u hrvatskoj hotelskoj industriji", istaknula je Komlen.

Iza novog brenda Amadria Park, kao i iza Milenij hotela i Solaris Resorta, stoji vlasnička grupacija Ugo Grupa, koja, kako su kazali, vjeruje svom menadžmentu u hotelima koji svake godine bilježe rast. Ujedno, gledaju i  investicijske hotelske prilike i eventualne akvizicije u Hrvatskoj i regiji.

Zrilić je iznio i podatke da cijela grupacija godišnje ima oko 1,3 milijuna noćenja, većinom turista iz Njemačke, Austrije, Italije, Hrvatske i iz regije, a da godišnji prihodi iznose oko 550 milijuna kuna, uz prosječni godišnji rast po stopi od 3 do 5 posto.

To očekuju i iduće godine za koju su najave, kako su kazali i Zrilić i Komlen, odlične, što bi moglo značiti i veće potrebe za radnicima, kojih je sada ukupno u grupaciji 1.600. Od toga je nešto malo više od tisuću samo u Solarisu.

Po riječima Zrilića, Solaris kao prva hotelska kuća u Hrvatskoj još prije deset godina otvorio je i smještaj za svojih oko 270 zaposlenika, a kako im je cilj s novim investicijama broj zaposlenih u Solarisu povećati na 1.700, trebat će im i dodatni smještaj za radnike, što im je također u dugoročnim planovima. (Hina/FaH)



Pisane vijesti