Nakon mnogobrojnih priznanja hrvatskom turizmu, iz Skandinavije stiže još jedna dobra vijest.
Naime, tiražni švedski dnevnik ”Aftonbladet” u nakladi od 400 000 primjeraka je kod svojih čitatelja proveo anketu o popularnim ljetnim europskim destinacijama.
Objavljeni su sljedeći rezultati; Grčka se našla na prvom mjestu sa 19,6% glasova, slijedi Hrvatska sa 15,8% glasova, nakon toga Italija, Kanarski otoci, Francuska rivijera, Mallorca…Hrvatska se kod većine turoperatora prodaje vrlo dobro, bolje od prosjeka mediteranskih zemalja.
Pojedini organizatori putovanja najavili su i potrebu za dodatnim kapacitetima na našem dijelu Jadrana, a kao primjer navodimo švedski „Sembo“ koji bilježi „booking“ 70% bolji od prošlogodišnjeg u istom razdoblju.
Budući da nas i avio prijevoznici informiraju o uspješnoj prodaji putovanja za Hrvatsku (iako ne kvantificiraju podatke, potvrđuje to broj uspostavljenih letova), moguće je ocijeniti da će i segment individualaca (za Hrvatsku najbrojniji) pratiti isti trend, a to znači i da je realno očekivati porast turističkog prometa sa skandinavskog tržišta i u ovoj godini. (informacije: HTZ)