Ministar Kliman u posjetu hotelskoj kući Aminess

Ministar turizma Anton Kliman posjetio je danas novigradsku hotelsku kuću Aminess, koja je ušla u proces rebrendiranja i od tvrtke Laguna Novigrad postala Aminess. Ministar je ovom prilikom posjetio Mirami Family Village koje je otvoreno ove godine u kampu Park Mareda, jedinstveni koncept obiteljskog sela za odmor potpuno prilagođen djeci. „Ovo je izvrsna tržišna niša kojom se ponuda prilagođava djeci, razvija njihove vještine tijekom ljetnog odmora dok nema škole. Aminess pametno ulaže te funkcionira odlično s destinacijom na kojoj se nalazi“, naglasio je ministar turizma Anton Kliman.

Ministar turizma Anton Kliman posjetio je danas novigradsku hotelsku kuću Aminess, koja je ušla u proces rebrendiranja i od tvrtke Laguna Novigrad postala Aminess. Ministar je ovom prilikom posjetio Mirami Family Village koje je otvoreno ove godine u kampu Park Mareda, jedinstveni koncept obiteljskog sela za odmor potpuno prilagođen djeci.

„Ovo je izvrsna tržišna niša kojom se ponuda prilagođava djeci, razvija njihove vještine tijekom ljetnog odmora dok nema škole. Aminess pametno ulaže te funkcionira odlično s destinacijom na kojoj se nalazi“, naglasio je ministar turizma Anton Kliman.

Miramì Family Village u 2016. godini otvorio je svoja vrata u kampu Aminess Park Mareda 4*. Ovakav koncept obiteljskog sela za odmor sa posebnim edutainment programom potpuno prilagođenim djeci jedinstven je u Hrvatskoj. Miramì Family Village sastoji se od 50 mobilnih kućica kraj mora te se u 2017. planira izgraditi još 40 mobilnih kućica.

„Kad bi djeca mogla zamisliti savršen svijet, bio bi to svijet istraživanja i igre. Ovdje im posebno osposobljeni edukatori u Miramì Edutainment Factory otkrivaju formulu: učenje + zabava = edutainment, povezujući edukaciju, učenje i zabavu. Do današnjeg dana sudjelovalo je 1900 djece na radionicama te smo dobili ocjenu 9,6 od 10“, naglasila je predsjednica Uprave Aminessa Zrinka Bokulić.

Ovom prilikom ministar Kliman osvrnuo se na rezultate turističke sezone te kolovoza koji je pri svom kraju: „Ova sezona nam je pokazala koliko je važna suradnja privatnog i javnog sektora i kako se u kratkom periodu mogu napraviti zaista odlični rezultati. Rezultati koji su ostvareni od početka godine, a posebice tijekom ovih ljetnih mjeseci nadmašili su dosadašnje rekorde i to je nešto na što trebaju biti ponosni svi u turističkom sektoru.  Najave za posezonu su odlične tako da u skorom razdoblju možemo očekivati probijanje prošlogodišnjih 80 milijuna noćenja i potvrđivanja ove turističke godine kao najbolje u hrvatskoj povijesti“, naglasio je ministar.

Od 1. siječnja do 28. kolovoza ove godine u Hrvatskoj je ostvareno 12,4 milijuna dolazaka i 71 milijun noćenja. U navedenom periodu po kriteriju noćenja najviše su ostvarile sljedeće županije : Istarska (20 milijuna noćenja), Primorsko-goranska (14 milijuna noćenja), Splitsko-dalmatinska (12,6 milijuna noćenja), Zadarska (9 milijuna noćenja), Dubrovačko-neretvanska (5,6 milijuna noćenja) i Šibensko-kninska (4,9 milijuna noćenja). Nadalje, tržišta s najviše noćenja bila su: Njemačka (13,2 milijuna noćenja), Slovenija (8 milijuna noćenja), Austrija (5,2 milijuna noćenja), Italija (5 milijuna noćenja) i Poljska (4,3 milijuna noćenja).

Tijekom kolovoza, odnosno od 1. do 28. kolovoza ostvareno je 3,8 milijuna dolazaka i 27 milijuna noćenja. U navedenom periodu po kriteriju noćenja najviše su ostvarile sljedeće županije : Istarska (7,5 milijuna noćenja), Primorsko-goranska (5,5 milijuna noćenja), Splitsko-dalmatinska (4,9 milijuna noćenja), Zadarska (3,7 milijuna noćenja), Šibensko-kninska (2 milijuna noćenja) i Dubrovačko-neretvanska (1,9 milijuna noćenja). Nadalje, tržišta s najviše noćenja bila su: Njemačka (5,8 milijuna noćenja), Slovenija (2,8 milijuna noćenja), Italija (2,6 milijuna noćenja), Poljska (1,8 milijuna noćenja) i Austrija (1,7 milijuna noćenja).



Pisane vijesti