Uoči utakmice između Hrvatske i Španjolske na EURO 2016., u dvorcu-restoranu Le Prince Noir u Bordeauxu predstavljena je hrvatska gastro ponuda u organizaciji Ministarstva turizma, Grupe Jadranka te Hrvatske turističke zajednice. Na večeri, koju je iniciralo Ministarstvo turizma, a Grupa Jadranka s otoka Lošinja izrazila interes za prezentacijom svoje destinacije, hotelske ponude te vrhunske gastronomije okupili su se visoki uzvanici iz Francuske, predstavnici francuskih medija te turoperatora, a Republiku Hrvatsku predstavljali su pomoćnica ministra turizma Olivera Shejbal te veleposlanik prof. Ivo Goldstein.
Uoči utakmice između Hrvatske i Španjolske na EURO 2016., u dvorcu-restoranu Le Prince Noir u Bordeauxu predstavljena je hrvatska gastro ponuda u organizaciji Ministarstva turizma, Grupe Jadranka te Hrvatske turističke zajednice. Na večeri, koju je iniciralo Ministarstvo turizma, a Grupa Jadranka s otoka Lošinja izrazila interes za prezentacijom svoje destinacije, hotelske ponude te vrhunske gastronomije okupili su se visoki uzvanici iz Francuske, predstavnici francuskih medija te turoperatora, a Republiku Hrvatsku predstavljali su pomoćnica ministra turizma Olivera Shejbal te veleposlanik prof. Ivo Goldstein.
„Nogomet i turizam spajaju ljude, ruše barijere i unose veselje u naše živote, vraćaju nas našim izvorima. I Francuska i Hrvatska imaju dugu tradiciju, kako u nogometu, tako i u turizmu. Francuska je kraljica turizma, kao što je i francuski nogomet u samom vrhu svjetskog nogometa“, istaknula je prilikom obraćanja uzvanicima Olivera Shejbal, pomoćnica ministra turizma RH te dodala da je Francuska izuzetno značajno tržište za Hrvatsku. „Unatoč činjenici što su rezultati s francuskog tržišta vrlo dobri, i dalje postoji veliki potencijal za povećanje“ zaključila je pomoćnica Shejbal te dodala da su ovakve promocije izvrsna prilika za to.
Prezentacija je održana u jednom od najboljih restorana u Bordeauxu, spektakularnom dvorcu Le prince Noir. Restoran je nositelj jedne Michelinove zvjezdice koju je osvojio glavni kuhar Vivien Durand. Riječ je o kuharu koji je svoju karijeru počeo uz rame proslavljenog Alain Ducassa da bi kasnije krenuo u samostalnu karijeru njegujući jedinstveni kulinarski izričaj i inzistiranje na vrhunskoj kvaliteti namirnica.
Po prvi put u utvrdi francuske visoke gastronomije predstavljene su specifičnosti hrvatske kuhinje u režiji trojice chefova hotelske grupacije Jadranka; Melkiora Bašića, Ivana Kapitanića i Zlatka Bleužića (chefovi hotelske grupacije Lošinj Hotels & Villas, Grupe Jadranka), koji su za ovu priliku odabrali izvorne hrvatske namirnice pripremljene po tradicionalnim recepturama, a kako bi gosti imali priliku upoznati se s posebnošću hrvatske gastronomije. Predstavnici turističke industrije uživali su u vrhunskim kulinarskim delicijama poput carpaccia od boškarina, mariniranog filea škarpine, tartara od kvarnerskih škampi, jastoga na buzaru sa aromatiziranom krem palentom i lošinjskim šparogama uz impresivnu listu najboljijh hrvatskih vina.
Vivian Durand zajedno sa svojom ekipom već je nekoliko puta posjetio Hrvatsku, grad Split, otok Šoltu, a o hrvatskoj kuhinji ima samo riječi hvale. Oduševljen je prezentacijom hrvatske gastronomije u izvedbi chefova hotelske kuće Jadranka u Bordeauxu.
„Izbor i kvaliteta namirnica izvrsna je i može se mjeriti samo sa svjetskom klasom“, poručio je slavni francuski kuhar tvrdeći kako je ovo samo početak izvrsne suradnje i razmjene iskustava hrvatske i francuske visoke gastronomije.
Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica koriste EURO 2016. kako bi dodatno promovirali hrvatsku turističku ponudu u Francuskoj kroz nekoliko različitih segmenata. Gastro prezentacija u Bordeauxu jedno je od planiranih događanja, budući da je promocija visoke gastronomije jedna od strateških odrednica predstavljanja na francuskom emitivnom tržištu. Takva strategija pomaže jačanju imidža destinacije, produljenju sezone, ali i povećanju prihoda od turizma radi čega se HTZ u Francuskoj fokusira na promicanje selektivnih oblika turizma prije svega enoloških i gastronomskih atributa zemlje i pojedinih regija.
U sklopu manifestacije „Trg Europe“, koja se povodom EURO-a održava u Parizu Hrvatska se predstavlja svojim paviljonom u organizaciji Hrvatske turističke zajednice i partnera, a organizirani su informatori koji promoviraju našu zemlju kao turističku destinaciju, nagradne igre, razglednice s potpisima igrača i drugo.