Google je u Dubrovniku održao prvi skup Think travel u Hrvatskoj i regiji, okupivši više od 200 sudionika iz Europe koji su razgovarali o budućnosti turizma i njegovom pozicioniranju u digitalnom svijetu, doznaje se iz zagrebačkog ureda tvrtke Google Adriatic.
Na skupu pod nazivom Think Travel with Google, koji je održan u četvrtak u tvrđavi Revelin, predstavnici brojnih europskih nacionalnih turističkih ureda, većinom iz mediteranskih zemalja uključujući Hrvatsku turističku zajednicu (HTZ), u izravnom su međusobnom i dijalogu s međunarodnim turističkim stručnjacima mogli čuti i raspraviti najnovije digitalne trendove u promociji, oglašavanju, marketingu i brendiranju u turizmu.
Važne teme bile su i potražnja, potrebe i navike modernih putnika koje se sve brže mijenjaju pod utjecajem interneta, društvenih mreža, mobilnih aplikacija i drugih sveprisutnih digitalnih alata u životu i poslovanju.
"Kako se svijet tijekom zadnjeg desetljeća sve više digitalno transformira, turistička industrija, kao i praktički sve druge, mora mijenjati tradicionalne modele poslovanja i prilagoditi se novim komunikacijskim kanalima, među kojima su sve važnije mobilne platforme", poručili su iz Googlea.
Iznose i podatke da je 74 posto ukupnog svjetskog planiranja putovanja za razonodu pod utjecajem interneta, dok su za 83 posto putnika glavni izvori nadahnuća i motiva za putovanja društvene mreže, video i foto web stranice.
Na skupu se razgovaralo i o važnosti brendiranja te pozicioniranja turizma u cijelosti te destinacija i turističkih proizvoda u digitalnom svijetu, o čemu će, kako se procjenjuje, uvelike ovisiti turistička posjećenost, ali i prihodi te svi drugi segmenti turističkog poslovanja.
(Hina)