Pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) osnovana je Grupacija jedinstvenih luksuznih hotela, a za predsjednika je izabran Nenad Nizić, vlasnik splitskog hotela Vestibul Palace, izvijestili su u srijedu iz HGK.
Grupacija jedinstvenih luksuznih hotela pri HGK djeluje u sklopu nedavno reaktiviranog HGK-ovog Udruženja hotelijera, a članovi te Grupacije su, kako navode iz HGK, vrlo posebni hoteli, isključivo najviše kategorije i jedinstvene ponude (gourmet, wine, heritage, boutique, dvorac i slični).
Članovi su za sada Meneghetti Wine Hotel, Restaurant & Winery iz Bala, San Rocco Heritage Hotel & Gourmet Restaurant iz Brtonigle, hoteli Kazbek i The Pucić Palace iz Dubrovnika, hoteli Bevanda i Navis iz Opatije, hotel Life iz Rogoznice, Life Palace Heritage Hotel iz Šibenika, dvorac hotel Martinis Marchi Heritage iz Maslinice na Šolti, Vestibul Palace Hotel iz Splita te Art Hotel Kalelarga i hotel Bastion iz Zadra, na čiju je inicijativu Grupacija i osnovana.
U povodu osnivanja Grupacije, njezin predsjednik Nenad Nizić poručio je da će se baviti promocijom članica iz cijele Hrvatske za koju smatra da treba postati tražena destinacija luksuznih proizvoda i kao takva prepoznata u svijetu.
Navodeći neke od kriterija koje trebaju ispunjavati hoteli da bi bili članovi Grupacije, istaknuo je da su to za sada hoteli s četiri i pet zvjezdica te hoteli baštine visoke kategorije sa najviše 60 soba koji nude jedinstvene sadržaje i ponudu, ali i da je u tijeku izrada detaljnih i transparentnih kriterija kako bi se omogućilo i ostalim zainteresiranim hotelima slične kategorije i kvalitete da se priključe.
Inicijativu i osnivanje Grupacije podržao je i predsjednik Udruženja hotelijera pri HGK Ronald Korotaj koji smatra da će se isticanjem važnosti visoke kvalitete potaknuti ostale hotele na ponudu jedinstvenih sadržaja i usluga.
Na osnivačkoj i izbornoj sjednici Grupacije bila je i direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u New Yorku Ina Rodin koja je predstavila potencijal tržišta SAD-a smatrajući kako je američko tržište jedno od ključnih za članice te Grupacije.
"Američki turisti jako cijene hrvatsko bogato kulturno-povijesno nasljeđe, a uz sigurnost u zemlji boravka traže i smještaj u luksuznim hotelima. No, za to tržište potrebna je agresivnija i jača promocija jer Amerikanci ne vjeruju da Hrvatska ima luksuzne hotele i u to ih treba uvjeriti", poručila je Rodin.
(Hina)