Zaokret u promociji hrvatskog zdravstvenog turizma

Hrvatska ima izuzetne potencijale za razvoj zdravstvenog turizma, koji može omogućiti da se turistička sezona produlji na sva godišnja doba te da taj segment turizma donese veće prihode kroz bolju iskorištenost kapaciteta vrhunskih hotela, wellnessa i lječilišta, ali i naših bolnica, poliklinika i ordinacija koje po kvaliteti usluga i osposobljenosti zdravstvenog osoblja nimalo ne zaostaju za svjetskim standardima, istaknuto je danas na konferenciji za novinare u Hrvatskoj gospodarskoj komori. Hrvatska uzima jedan novi smjer u promociji zdravstvenog turizma, što je nedavno potvrdila i 6. HTI konferencija zdravstvenog turizma u Beču kada je prvi puta predstavljen i novi projekt promocije hrvatskog turizma kroz sve četiri sezone: 4 Seasons Croatia

"Pokazali smo da mala zemlja poput Hrvatske, u jednom takvom proizvodu kao što je zdravstveni turizam, ima za ponuditi inozemnom tržištu konkurentan proizvod na čijoj afirmaciji HGK intenzivno radi. U tom smislu HGK je i podržala projekt '4 Seasons Croatia' tvrtke Nativa media, koji promovira zdravstveni turizam putem novih medijskih platformi i društvenih mreža te tiskanih izdanja, objavljenih, za početak, za englesko i rusko govorno područje“, istaknula je Leila Krešić Jurić, direktorica Sektora za turizam Hrvatske gospodarske komore. Sve aktivnosti vezane uz promociju hrvatskog zdravstvenog turizma podupire i prati Zajednica zdravstvenog turizma pri HGK, koja kao jedan od najvažnijih koraka ističe izmjenu propisa koji predstavljaju problem u poslovanju. 

„Podržavajući nove napore i smjerove u promociji zdravstvenog turizma, od nove zdravstvene administracije očekujemo da pristupi hitnim izmjenama postojećeg Zakona o zdravstvenoj zaštiti, kako bi se omogućilo bolje poslovanje specijalnih bolnica i lječilišta i njihova registracija za turističku djelatnost te registracija hotela za zdravstvenu djelatnost, što bi omogućilo poslovanje i van sezone. Paralelno s uklanjanjem zakonskih barijera, HTZ mora preuzeti i financirati nacionalnu promociju zdravstvenog turizma, ako želi opravdati visoku pozicioniranost zdravstvenog turizma u Strategiji razvoja turizma te ubrzati provedbu Akcijskog plana razvoja zdravstvenog turizma, čime bi se znatno podigla financijska dobit i samih dionika i šire zajednice“, naglasio je Marcel Medak, univ.spec.oec., predsjednik Zajednice za zdravstveni turizam pri HGK.

Direktor HTI konferencije Zdeslav Radovčić, osvrnuo se na rezultate HTI konferencije prema kojima je vijest o konferenciji stigla do 8,4 milijuna ljudi, a u četiri mjeseca je web stranica HTI konferencije imala više od 46.000 klikova. Promotivni video pogledalo je više od 29.000 ljudi, a istraživanje pokazuje da su i domaći izlagači vrlo zadovoljni takvom vrstom predstavljanja. Tako 73% ispitanika koji su bili na HTI konferenciji u Beču navodi da su zadovoljni izborom kupaca i B2B susretima te više od 94% njih vjeruje da će se njihov posao poboljšati zbog B2B sastanaka u okviru HTI konferencije, na kojima se direktno spajaju izlagači i potencijalni kupci usluga.

Odnedavno je, u predstavljanju potencijala hrvatskog zdravstvenog turizma, aktivan i portal '4 Seasons Croatia', na kojemu se objavljuju sadržaji na hrvatskom i engleskom jeziku, koji prate i specijalizirani magazini '4 Seasons Croatia'. Prva dva broja magazina, na engleskom i ruskom jeziku, pripremljena su pod pokroviteljstvom Hrvatske gospodarske komore. 

"Iako su od početka rada našeg portala prošla samo tri mjeseca, slobodno mogu reći da smo već postali prva adresa kada tražite bilo što vezano uz zdravlje i zdravstveni turizam, wellness, ljepotu, luksuzan smještaj i vrhunsku gastronomiju u Hrvatskoj“, istaknula je autorica projekta i glavna urednica portala i časopisa Andrea Šitum.



Pisane vijesti