Hrvatska turistička zajednica je i ove godine osigurala nastup, odnosno predstavljanje hrvatske turističke ponude na najvećem sajmu za nautičare u Njemačkoj – boot u Düsseldorfu. Kako bi se ove godine pojačale promotivne aktivnosti na sajmu boot i kako bi se implementirao novi komunikacijski koncept „Hrvatska puna života“, u sklopu hrvatskog štanda organizirane su razne dodatne aktivnosti.
Tako je održana prezentacija novog gastro-nautičkog vodiča „Schlemmertörns in Kroatien", prvog vodiča takve vrste u Njemačkoj koji sadrži pregled 66 probranih restorana na hrvatskoj obali, a koji su dostupni brodom. Radi se o djelu poznatog nautičkog novinara, fotografa i autora Bodo Müllera uz koautore Siegrun Scheitera i Jürgena Straßburgera, urednika nautičkog časopisa „Boote“. Prezentaciji je prisustvovalo 30 gastro i nautičkih novina i predstavnika charter branše koji su se odazvali na poziv Predstavništva Hrvatske turističke zajednice iz Frankfurta.
Okupljenim uzvanicima se u pozdravnoj riječi obratio direktor Predstavništva, Romeo Draghicchio, koji se zahvalio autorima na dosadašnjem doprinosu u promociji ovog, za Hrvatsku, važnog segmenta. U ime nakladnika Delius Klasing Verlaga se okupljenima obratio glasnogovornik Christian Ludewig, dok je u ime ACI d.d. prisutne pozdravila Predsjednica Uprave, Doris Peručić.
Na hrvatskom je štandu također održan i After boot Get Together koji je, na poziv Predstavništva HTZ-a, Hrvatske gospodarske komore i ACI d.d., okupio 250 najvažnijih partnera, odnosno predstavnika agencija, njemačkih i hrvatskih charter firmi te medija. Okupljanju se odazvao i Kurt Heinen – potpredsjednik njemačkog automobil kluba ADAC.
Predstavnici ACI-ja su na svom štandu organizirali prezentaciju novosti u ponudi za sljedeću sezonu uz najvažniji događaj u godini – otvorenje marine “Veljko Barbieri” u Slanom. Sajam boot najvažniji je nautički sajam u Njemačkoj kojeg u devet dana trajanja posjećuje oko 250 tisuća zainteresiranih nautičara i predstavnika nautičke branše. Ove godine boot traje od 23. do 31. siječnja, a hrvatska ponuda se predstavlja na štandu veličine 48 m2.