Ministar turizma Darko Lorencin danas je u hotelu Esplanada Zagreb otvorio jubinalni 10. festival vina i kulinarstva - Zagreb Vino.com. Ovom prilikom ministar Lorencin je istaknuo kako se danas ljudi okreću novim trendovima, no ipak cijene izvornost i autohtonost, odnosno ono što je stvarano stoljećima, i upravo zato je važno njegovati tradiciju i bogatstvo domaće eno-gastro ponude.
Ministar turizma Darko Lorencin danas je u hotelu Esplanada Zagreb otvorio jubinalni 10. festival vina i kulinarstva - Zagreb Vino.com. Ovom prilikom ministar Lorencin je istaknuo kako se danas ljudi okreću novim trendovima, no ipak cijene izvornost i autohtonost, odnosno ono što je stvarano stoljećima, i upravo zato je važno njegovati tradiciju i bogatstvo domaće eno-gastro ponude.
„Shvaćajući važnost gastronomije i enologije za ukupnu turističku ponude naše zemlje, mi smo taj smo proizvod u našoj Strategiji razvoja turizma ocijenili kao jedan od ključnih turističkih proizvoda na kojima će se u budućnosti graditi njegov razvoj. To je ujedno i izuzetno važan proizvod koji se našim programom Hrvatska 365, promovira kao motiv dolaska u destinaciju izvan glavne turističke sezone. Ključan element kreiranja gourmet proizvoda je, prije svega, iskoristiti dobavljivost izvrsnih svježih namirnica koje imamo tijekom cijele godine, proizvodnju kvalitetnih i vrhunskih vina u svim regijama te mogućnost kreiranja aktraktivnih dnevnih ponuda. Uspostavljanjem programa Hrvatska 365 i komunikacijskim konceptom „Croatia: Full of life“, stvorili smo uvjete za stvaranje brenda Hrvatske kao uzbudljive, cjelogodišnje gourmet destinacije", naglasio je ministar Lorencin.
Produljenje turističke sezone jedan je od glavnih izazova hrvatskog turizma, a upravo su dodatni motivi dolaska, tj. raznolika i zanimljiva ponuda, koja uključuje proizvode i usluge za turiste raznih interesa i profila, neophodan element za razvoj cjelogodišnjeg turizma.
Strategija razvoja hrvatskog turizma u eno-gastro ponudi predviđa poticanje izvrsnosti u gastronomiji, izgradnju i opremanje novih objekata usklađenih s tradicijskim značajkama lokalne arhitekture te s vrhunskom ponudom lokalnih delicija, uvrštavanja hrvatske eno i gastro ponude u svjetske gourmet vodiče, tematiziranje hrvatskih regija kako bi se iskoristila eno-gastronomska različitost, poticanje povezivanja lokalnih proizvođača poljoprivrednih proizvoda s ugostiteljskim sektorom, ali i poticanje ulaganja u događanja s temom hrane i pića te stvaranje specijaliziranih regionalnih agencija za razvoj gastro-enoloških putovanja s ponudom složenih programa.
„Ulazak Hrvatske u EU donosi mnoge koristi hrvatskom turizmu, a veliku priliku za dodatno jačanje njegove konkurentnosti vidimo upravo u zaštiti naših proizvoda zemljopisnom oznakom izvornosti, čime dobivamo dodatnu prepoznatljivost destinacije kao i naših vrhunskih proizvoda“, zaključio je Lorencin.