Nin nagrađen za inovativnu upotrebu logotipa i brenda EDEN

Slika /arhiva/271014_nin1.jpg

Nin je još jednom nagrađen u Bruxellesu 21. listopada 2014. godine, kada je na sjednici članica mreže EDEN (Europske destinacije izvrsnosti) nagrađen za inovativnu upotrebu njihova logotipa i brenda.

Prilikom dodjele nagrada na velikom video zidu izmjenjivale su se fotografije kandidiranih odredišta za nagradu EDEN, a članovi komisije naglasili su promotivnu važnost isticanja znaka EDEN u Ninu. Također, na naslovnici radnih materijala 9. godišnjeg sastanka EDEN mreže, istaknute su slike 13 nagrađenih destinacija iz protekle i ove godine, a jedna od njih je slika Nina.

Podsjećamo, prošle godine, na godišnjem sastanku članica EDEN mreže, 12. studenoga u Bruxellesu, Nin je dobio nagradu za inovativni razvoj turizma. Između 72 destinacije nagrađeno je njih 5, a jedan od nagrađenih je Nin, destinacija izvrsnosti iz 2010. godine, kada je tema bila „Turizam uz vode“. Europska komisija je utemeljila nagrade na godišnjoj razini u tri kategorije (Place Branding, Place Making i Community Building, a Nin je nagrađen u drugoj.



Pisane vijesti