​Hrvatska kao sportski brend – 3. kongres sportskog turizma

Slika /AA_2018_b-fotke/vijesti/3_kongr_sportski.jpg
Sportski centar Višnjik, domaćin je 3. kongresu sportskog turizma od 15. do 17. studenoga 2018. godine. Održavanje 3. kongresa, daljnji je korak u razvoju i brendiranju Hrvatske kao prepoznatljive sportske destinacije. Kongres se na nacionalnoj razini realizira pod pokroviteljstvima Ureda predsjednice Republike Hrvatske, Ministarstva turizma, Zadarske županije, Grada Zadra, Središnjeg državnog ureda za sport.
 
Suorganizatori kongresa su Savez sportske rekreacije "Sport za sve" Zadarske županije, sportske zajednice Zadarske županije, sportske zajednice grada Zadra i Sportski centar Višnjik. Među partnerima kongresa su Turistička zajednica grada Zadra, Sveučilište u Zadru, Kineziološki fakulteti Sveučilišta u Zagrebu i Splitu, Visoka škola Aspira.
 
Kongres je organiziran s ciljem povezivanja sporta i turizma, polazeći od činjenice da su hrvatski sportaši i olimpijci među najboljim promotorima Hrvatske i hrvatskog turizma u svijetu, te da je putem sportskih uspjeha Hrvatska opravdano sportsko-turistička destinacija.

Zadarska županija i Grad Zadar, nakon 1. kongresa održanog u Zagrebu (2015.) i drugog održanog u Makarskoj (2016.), uz velika sportska imena koja je podigla (olimpijaca i svjetskih prvaka), idealan je domaćin za organizaciju 3. kongresa sportskog turizma.

Za potpuniju valorizaciju sportskog turizma potrebna je bolja koordinacija između turističkih organizacija i sportskih organizacija. Stoga će ekonomske učinke sporta u turizmu predstaviti uvodnim predavanjem prof. dr. sc. Mato Bartoluci, doc. dr. sc. Sanela Škorić i mr. sc. Alen Jerkunica.
 
Prof.dr.sc. Božo Skoko, dr. sc. Dejan Gluvačević i mr. sc. Ante Bogdanić, održat će posebno pripremljeno predavanje za Kongres pod naslovom “Hrvatska kao sportski brend”, temeljeno na svježe provedenim anketama u Hrvatskoj i inozemstvu, te sveobuhvatnim statističkim rezultatima.

Pisane vijesti