Japanski turistički agenti u Hrvatskoj

Slika /arhiva/HTZlogo.jpg
 
U cilju što bolje prezentacije Hrvatske na japanskom tržištu, Hrvatska turistička zajednica u suradnji sa sustavom turističkih zajednica priređuje, od 19. do 24. studenoga 2009. godine, studijsko putovanje za predstavnike radne grupe Hrvatska pri Udruženju japanskih turističkih agencija (JATA).
 
Studijsko putovanje za 10-tak japanskih predstavnika obuhvaća posjet Zagrebu, Varaždinu, Lepoglavi, Samoboru, Trakošćanu, Opatiji, Lovranu, Lovranskoj Dragi, Rovinju, Motovunu, Poreču, Fažani, NP Brijuni i Karlovcu.
 
Udruženje japanskih turističkih agencija je krajem siječnja 2009. godine u suradnji s Predstavništvom HTZ-a u Japanu osnovalo radnu grupu Hrvatska koja ima za cilj promidžbu Hrvatske u Japanu, te povećanje broja turista s ovog tržišta.
 
Osim promidžbe radna grupa radi i na predstavljanju običaja prilikom putovanja japanskih turista, kako bi budući gosti mogli uživati u hrvatskim prirodnim i kulturnim ljepotama te istodobno imati kvalitetnu uslugu. Tako će se nakon završetka studijskog putovanja 24. studenoga 2009. godine u zagrebačkom hotelu Westin s početkom u 13 sati održati i seminar za predstavnike turističkih agencija, hotelijera i turističkih zajednica. Na seminaru će predstavnici radne grupe Hrvatska održati predavanja koja će obuhvatiti informacije važne za poboljšanje hrvatske turističke ponude, te kako osigurati što bolje uvjete za prihvat japanskih turista.
 
Govorit će se o japanskim turistima i njihovim karakteristikama, uslugama i načinima ponašanja karakterističnim za japansku kulturu, te o tehnikama putovanja japanskog tržišta. Nakon seminara je predviđena rasprava te druženje svih sudionika.
 
Prema podacima Državnog zavoda za statistiku, Hrvatsku je u prvih devet mjeseci ove godine posjetilo 121,6 tisuća gostiju iz Japana, što je za 8 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.


Pisane vijesti