eVisitor: dodatna pojašnjenja za turističke agencije i pozivni centar za pitanja korisnika

Slika /arhiva/eVisitor_www_L.jpg

Hrvatska turistička zajednica pripremila je dodatna pojašnjenja namijenjena turističkim agencijama vezano za postupke prijave i odjave turista te vođenja popisa turista putem sustava eVisitor. Također, s ciljem dodatnog jačanja sustava korisničke podrške za sve subjekte koji koriste sustav eVisitor, utemeljen je pozivni centar za pitanja korisnika koji ih rješava u najkraćem mogućem roku dostavom preciznih informacija. Sve to HTZ je učinila s ciljem osiguravanja jednakog postupanja svih sudionika u poslovima prijave i odjave turista te vođenja popisa turista. Pozivni centar radi svaki dan od 8 do 24 sata, a korisnici svoje upite mogu poslati na adresu eVisitor@htz.hr ili telefonom na broj 01 549 44 77   

Hrvatska turistička zajednica pripremila je dodatna pojašnjenja namijenjena turističkim agencijama vezano za postupke prijave i odjave turista te vođenja popisa turista putem sustava eVisitor. Također, s ciljem dodatnog jačanja sustava korisničke podrške za sve subjekte koji koriste sustav eVisitor, utemeljen je pozivni centar za pitanja korisnika koji ih rješava u najkraćem mogućem roku dostavom preciznih informacija. Sve to HTZ je učinila s ciljem osiguravanja jednakog postupanja svih sudionika u poslovima prijave i odjave turista te vođenja popisa turista. 

Pozivni centar radi svaki dan od 8 do 24 sata, a korisnici svoje upite mogu poslati na adresu eVisitor@htz.hr ili telefonom na broj 01 549 44 77. 

Na ovaj će način korisnici dobiti precizne informacije vezane uz sustav eVisitor, a osobe koje postave upite koji nisu u domeni sustava bit će upućene na nadležne institucije.

Dodatna pojašnjenja za turističke agencije detaljno opisuju njihovu ulogu u slučajevima kada iznajmljivači prijavu ili odjavu turista žele povjeriti agenciji kao stručnom subjektu, odnosno detaljnije se opisuje mogućnost da turistička agencija vrši prijavu ili odjavu turista u ime i za račun pojedinog iznajmljivača.

Naime, turističke agencije su i do sada, u skladu s važećim propisima, mogle davati uslugu prijave ili odjave turista te vođenja popisa turista za pojedinog iznajmljivača. Sustav eVisitor i dalje pruža ovu mogućnost turističkim agencijama, ali se sama prijava ili odjava turista više ne obavlja putem pojedinačnih sustava kojima su upravljale turističke zajednice, već na jednom mjestu, on line pristupom sustavu eVisitor.

S obzirom da su iznajmljivači zakonom određeni kao obveznici prijave i odjave turista, agencije u svim takvim slučajevima nastupaju na temelju ugovornog odnosa s iznajmljivačem te se zaduženje i uplata boravišne pristojbe evidentiraju upravo na ime iznajmljivača i njegov objekt na kojeg se odnosi prijava ili odjava turista kao i popis turista. Posebno valja istaknuti kako je prilikom sklapanja takvih ugovora potrebno uzeti u obzir i propise o zaštiti osobnih podataka, upravo iz razloga što ih prijava odnosno odjava turista sadrži.

Također, ostavljena je i mogućnost da iznajmljivač opunomoći agenciju da kod turističke zajednice u ime i za račun iznajmljivača preuzme njegove pristupne podatke u sustav eVisitor, bez potrebe ovjere kod javnog bilježnika, te da samostalno izvrši sve potrebne radnje za prijavu ili odjavu turista u ime i za račun tog iznajmljivača. Uz navedeno, sustav eVisitor podržava i mogućnost da agencije svoje postojeće recepcijske programe prilagode automatiziranoj prijavi ili odjavi turista putem API-a, elektroničkom razmjenom podataka.



Pisane vijesti